FAQ

Najczęściej zadawane pytania :

1. Jaki rozmiar wybrać?

W tym celu skorzystaj z TABELI ROZMIARÓW dostępnej na naszej stronie internetowej. Dopasuj swoje wymiary do podanych w tabeli i wybierz odpowiedni rozmiar.

2. Skąd pochodzą ubrania?

Cały proces produkcyjny i wysyłka prowadzone są na terenie Polski.

3. Czy mogę podać inny adres wysyłki?

Oczywiście. Wystarczy, że podczas wybierania opcji dostawy podasz adres, na który ma zostać wysłana przesyłka.

4. Jaki jest koszt wysyłki?

Przy wysyłce korzystamy z usług sprawdzonej firmy kurierskiej DHL, a jej koszt wynosi 18zł dla przesyłki opłaconej z góry a w przypadku płatności za pobraniem koszt wysyłki to 23zł. Warto też pamiętać, że przy zamówieniach powyżej 200 zł wysyłka jest darmowa.

5. Czy wysyłacie ubrania za granicę?

Tak, wystarczy w czasie składania zamówienia wybrać odpowiedni kraj i podać właściwe dane adresowe.

6. Jak długo zajmuje wysyłka?

Zamówienia realizujemy w czasie do 7dni roboczych od przyjęcia zamówienia do wysłania paczki.

7. Jak sprawdzić status mojego zamówienia?

W tym celu zalecamy sprawdzanie wiadomości wysyłanych przez nas na podany adres mailowy. Zawierają one konkretne informacje o statusie zamówienia i orientacyjnym czasie do nadania przesyłki. Po dostarczeniu paczki do firmy kurierskiej przebieg transportu można śledzić na stronie firmy DHL wpisując otrzymany numer przesyłki.

8. Jak reklamować produkt, który nie wygląda jak na zdjęciu?

W tym celu należy wypełnić formularz reklamacji znajdujący się na stronie i odesłać produkt do naszej firmy. Produkt oczywiście musi być nieużywany. Jeżeli reklamacja będzie uzasadniona odeślemy poprawiony produkt.

9. Czy mogę wymienić ubranie na inny rozmiar ?

Jasne – jeśli tylko nie było używane. W tym celu należy wypełnić dostępny na naszej stronie formularz wymiany i postępować według informacji w zakładce "Wymiany".

10. Mam problem z zalogowaniem się na konto.

Upewnij się czy wpisywany adres email i hasło są prawidłowe. Sprawdź czy nie zostały wciśnięte klawisze CASP LOCK lub NUM LOCK. Jeśli wpisywanie dane są poprawne, a problem utrzymuje się, skorzystaj z funkcji przywracania hasła lub skontaktuj się z nami pisząc pod adres info@urbanpatrol.pl

11. Ile mam czasu na wymianę?

Wymiany akceptujemy w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki, pod warunkiem, że produkt jest nieużywany.

12. Jak mogę dokonać płatności?

Obsługujemy takie metody płatności jak PayU, PayPal czy Sofort banking. Przy tym akceptujemy także płatności kartami MasterCard i Visa. Więcej szczegółów znajduje się w zakładce PŁATNOŚCI znajdującej się na dole witryny.

13. Czy muszę mieć konto, aby dokonać zakupu?

Nie, jednak posiadanie konta przynosi wiele korzyści – takich jak rabaty dla stałych klientów czy informacje o wprowadzeniu nowej kolekcji.

14. W jaki sposób mogę otrzymać rabat?

Kody rabatowe są gratyfikacją dla naszych stałych klientów, ale także rozdajemy je na naszej profilu na Facebooku czy Instagramie – dlatego warto je obserwować!

15. Czy mogę zamówić bluzę z moim nadrukiem?

Oczywiście! Gwarantujemy tak samo wysoką jakość, jak w przypadku wszystkich produktów Urban Patrol. W tym celu prosimy o kontakt mailowy pod adres info@urbanpatrol.pl, gdzie chętnie przedstawimy szczegóły oferty.